Sunday, August 31, 2014

Bila nak Kawin??

Assalamualaikum

Rajin so muncullah entri yang tetiba nak buat tajuk seperti di atas. Bila dah berumur ni cehh tak tua lagi ok.. banyak akan tanya soalan bonus ni ,,tak kiralah kawan ke ,kawan mak ke or sesiapa sahaja.  Bila nak kawin?? Krik..krikk.krikk hanya mampu senyum . Maklumlah member-member pun dah ramai yang naik pelamin so soalan wajib pasti akan di tanya. 

Pendapat saya tentang isu ini

Memang tak salah pun nak tanya soalan tersebut , bagi sanah ianya perkara biasa bagi semua orang dewasa . Sesetengah orang myb sensitif kan tapi bagi sanah ianya lumrah kehidupan. jawab je lah kan senang tak payanh nak mengelak ke, nak marah ke. Cakap je tak sampai jodoh lagi In sha Allah orang tu akan faham. Yang pasti bila dah sampai dah waktu yang Allah tetapkan untuk kita menamatkan zaman bujang maka ianya satu detik yang bahagia betul tak.....
Yakinlah dengan ketentuaan Allah , Bahagian kita semuanya berbeza doa tu yang amat penting semua benda akan jadi lebih mudah jika kita mengerti apa maksud " Jodoh,ajal dan Maut di tangan Allah "  Ya entri kali ini serius yee.
Post a Comment