Saturday, October 6, 2012

Untuk Kesian Kalinya

Assalamualaikum...

        Ya Allah ujianMU datang kepada aku,untuk menguji keimanan ku KepadaMU .Aku harap aku dapat menempuhinya Ya Allah. Aku kehilangan seorang kawan mungkin kerana sikap aku Ya Allah. Mungkin korang tertamya-tanya kenpa sejak dua menjak entry sanah tulis berkisarkan kesedihan,hakikatnya memang kesedihan yang sanah alami sekarang. Masa yang tidak jangka sanah akhirnya kehilangan teman Rapat sanah yang sanah kenali melalui dunia blog Nama Beliau RAZLIN SHAH,  Persahabatan kami terputus setelah setahun setengah mengenali beliau, Hubungan kami tidaklah istimewa seperti yang korang akan fikirkan ( uhhh ) Beliau merupakan kawan sanah yang sanah curahkan segala luahan hati, Namun hari ini, telah menyakinkan sanah bahawa kami tidak akan seperti dulu, Beratnya hati sanah nak meluahkan semua ini, namin sanah akan cuba harungi insyallah . amin


~ Tak sanggup lagi meneruskan entry ini sekian Assalamualaikum~

No comments: