Saturday, March 16, 2013

Terlalu Banyak Penipuaan

Assalamualaikum


Beberapa hari ni,terlalu banyak penipuan yang saya jumpai tentang seseorang itu, Demi Allah hati ini Allah saja yang tahu, sanah tak tahu nak cakap apa,,,tapi sakit dan rasa tertipu je . Selama ni sanah sangat Respect  terhadap awak, tapi hari ini Allah dengar Doa dan makbulkan doa sanah nak tunjukan yang wak terlalu banyak menipu sanah. Setelah sekian lama berhubung dan tetiba senyap sanah jadi keliru apa yang terjadi sebenarnya, Sedangkan dulu Kamu sangat lain.


Sanah Redha dengan apa yang berlaku, Allah maha adil dan mendengar doa sanah untuk menunjukan siapa awak sebenarnya, satu demi satu penipuan kamu terbongkar. Alhamdulillah Allah sangat sayangkan saya sehingga perkara kecil pun Allah tunjukan siapa kamu sebenarnya. Harap suatu hari nanti kamu sedar dengan perbuatan kamu... Aamiin,




Menulis entri ini ditemani lagu ini yang bertajuk Untuk Kamu sangat-sangat sedih perghh In Shaa Allah sanah akan terus kuat walau apa pun terjadi. Its ok jika niat kamu ingin mempermainkan sanah, ..sanah terima ini sebagai ujian dan mendoakan kamu yang terbaik dalam kehidupan kamu Aamiin.

No comments: