Sunday, June 23, 2013

Jom Conteng Muka

Assalamualaikum


Sebelum nak bercakap dan merepek sempena jerebu ni hope kita2 semua boleh angkat tangan ( Berdoa ) untuk keadaan sekarang ni moga semuanya beransur pulih , pada masa yang sama selitkan juga doa untuk warga syria yang tengah mengalami krisis dalaman sekarang.

Ok now jom kita bercerita pasal nak conteng muka Jeng..jeng dek kerana jerebu juga melanda di sabah ni walaupun tak lah seserius kat semenanjung tapi ianya agak membimbangkan juga , bau asap adakalanya menyusahkan untuk bernafas. Oleh yang demikian aktiviti luar memang STOP... Bosan yang melanda di ubati dengan menconteng muka.. jom ikut sanah conteng muka ...


Jeng----- jeng------jenggggggggggggg



Versi Conteng Muka
Jangan nak buat muka terkezut sangatlah sanah tau korang dah boleh agak kan,,terutamanya pompuan-pompuan tu kan.. so ni versi edit. Sanah namakan Versi conteng muka peah . Make up ala - ala red gorges You all walaupun orang tu tak lah gorges tapi lipstik tu tetap tak nak kalah kan . Barang- barang yang sanah gunakan sila rujuk gambar kat bawah nanti ok. Daripada tak ado kojo,,bek kito berkojo . ..


Without Make up ( jerawat sila abaikan )


Barang2 untuk menconteng muka.


Sebelum Dan selepas  !!! peahh...

No comments: