Thursday, February 2, 2012

Korang Kejar Traffic Ke Or Traffic Yang kejaR korang?

Assalamualaikum....

         Hai hamba Allah semua segarnya pagi ini kan ada dah ke yang da bangun ni? Okeylah tetiba hari ini sanah nak tulis something just pagi-pagi ni otak segar sikit tetiba ada idea nak tulis pasal Traffic kat blog bukan traffic kat jalan raya tu ok no..no..no...

Bukan Traffic ini yang dimaksudkan.
       Traffic yang sanah maksudkan adalah pengunjung yang datang kat blog korang ada Faham sekarang. Okey sanah just terfikir korang nak berblog sebenarnya atas dasar apa ? adakah kerana ingin menjadi perhatian or popular dengan mengejar traffic or suka-suka sahaja? itu bergantung terhadap individu masing-masing kan.  Bagi sanah tak ada masalah orang tu nak kejar Traffic, itu mungkin untuk kepuasan mereka juga kan kita tak boleh nak judge dorang ni "giler popular" lagipun kita ni mesti mempunyai naluri untuk disukai or naluri ingin dikenali atas dasar usaha yang kita lakukan betul tak?.

Ni Traffic yang tUl ..

         Apa pula traffic yang sanah maksudkan dengan traffic yang kejar korang? okey apa yang sanah maksudkan disini adalah korang berbloging secara suka-suka then tanpa sedari blog anda diminati ramai sebagai contoh yang terdekat sanah ambil macam FATIN LIYANA ( femes blogger ) okey. Mugkin anda tak sedar yang blog anda memang diminati kerana anda ikhlas untuk menulis entry or myb entry yang anda tulis itu memang menarik perhatian blogger2 and pembaca yang lain dan hasilnya traffic blog anda melambung tinggi  see what i mean here. Its not possible if u r blog right now without u r realize got the high traffic right? So apa yang sanah ingin sampaikan kepada anda ialah anda  digolongan yang mana? Adakah korang kejar traffic or myb traffic yang kejar korang so just ask u r self where are you right now?.

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Yeah.. zwan buat blog just suka2.. Tak kesah orang mai ke x.. tapi bila setiap hari tengok trfik average 300 org yg mai melawat, rasa satu kepuasan di situ sbb apa yg kita cuba sampaikan, ada jugak yg nk baca.. walaupun jumlah yang mai tu x la banyak mana tp ttp rasa terharu.. :)

Unknown said...

buat blog sbb suker jerh, hehe