Sunday, March 10, 2013

~ Jalan-jalan Tambah Lemak ~

Assalamualaikum

Selamat petang semua, petang-petang minggu ni memang best jika beriadah bersama family dan juga rakan-rakan kan. Hujung-hujung minggu macam ni lah yang best untuk kita lepas tension yang mana kerja dan juga study ,, teringat zaman uni dulu ehhh. Okey itu semua hanya mukadimah ok, fokus sanah hari ini adalah nak cerita pasal makanan yum2...yum...jangan pula korang tergoda ye bagi perempuan tu sabar-sabar ye ..kang terus naik 7 kilo ambik kau jemah. tak pasal-pasal kan. 

Zaman study or zaman kampus membuatkan sanah begitu gembira , maklumlah banyak benda yang dipelajari bukan sahaja dalam bidang akademik , tetapi juga hal-hal yang lain. contohnya Hangout upss tu ada kaitan dengan pelajaran ke??? haa...tak apalah yang penting  aku nak kaitan kan juga.Masa study dlu antara hobi FEVERET orang katakan adalah MENGISI LEMAK dengan Makanan..Yhooooooooo.

Mengisi lemak memang satu aktiviti yang sanah dan kawan-kawan paling suka, pantang je hangout nak saja menambah berat badan. kalau dah kat shoping kompleks masing -masing akan tanya kat mana makan? jawapan mesti macam ini" armm ikut korang je" ...pas tu kawan yang satu pun akan balas " ala aku pun mana- mana je" ...Last2 aku juga yang kena pilih haa....Antara Pilihan itu,,,,


Chicken Rice shop....Bukan sekadar Nasi Ayam


Tak perlu bagi tahu la korang lagi arif kan ce teka??


Yang ni kawan yang choice stim Food


Yang salaH satu hidangan kesukaan sanah Odon Mee


sanah bukan pengemar tomyam tapi lepas makan kat kedai ni jadi hantu tomyam pula


Salah satu restoran kegemaran juga satay Hj samsuri yummy



Gambar yang dua2 kat atas ni xpayah kot nak dibagito kan


Kenny Rogers Beda..oiiii


Seperti yang korang tahulah ya..tu adalah sebahagian aktviti menambah lemak , dah memang salah satu aktiviti wajib kome pun sama juga 2 x 5 =15  ok mate fail haa... kadang-kadang pantang je ada buka restoran baru memang antara muka yang wajib pergi adalah kitorang la ehh....Bila ingat kembali rasa rindu pula mak jemah nak aktif aktiviti menambah lemak ni.,tapi sekarang ni kena kawal bedah kalau tak kebaBOMM la jadinya,,, Hope korang pun bolen enjoy aktivti korang ye macam aktiviti mak jemah ni ..

4 comments:

cik lebah said...

sedapnya

Unknown said...

sila jemput

Razil Tahir said...

time belajar nie memang banyak gila lepak. Waktu awal sem kemain sume nak makan kat tempat memahal.
Dha hujung sem pun sama nak asyik melepak. Kalau dah sempit sangat, teh tarik kat mamak pun jalan.
janji lepak ngan kekawan.. Huhuhuhu

Unknown said...

ya tul la tu...ehh...