Monday, February 7, 2011

Dipersimpangan delima

Assalamulaikum..

     strez,,,stezz sanah sekarang ni masalah melanda diri tika ini...entah la macam mana nak selesaikan lagi kalo sekali msalah ni berlaku tak apa. Ni da dua kali klo korag pun hadapi masalah yang berulang macam ni korang mesti begang n strez. Da la semalam saya sangat perlukan dia tapi boleh pula dia wat msalah di saat sanah perlukan,,,sakit hati sangat2... ermm menyusahakan beul lah ...........charger laptop ni...ya mmg chager laptop pun korng mesti fikir len2 da  kan bila baca entry ni haa....yup sekarang 2 la msalah yang sanah hadapi..

   semalam tengah2 syok nk cri maklumat boleh pula charger laptop sanah terbakar ermm cemas da la bru beli charger klo seposen xpa la ni RM250 weii gila ke apa....bukannya duit ni ak cop ermm sian la mak n bpa sanah ..semalam dorg kol risau sanah xdapat siapakan keja ,,so conclusionnya dowg terpaksa bersusah payah untuk kali k-2 lagi krim duit ek geram la ak ,,,,,ak da rsa macam da bebankan org tua ak sendri....semalam pas je bapa pon sanah ...sanah rsa nak nangis tau,,,da la dowg terpaksa kua duit dowg risau lagi keadaan sanah yang tak le siapkan keja...memang rsa sedih sangat....bila dengar suara bapa sanah tu dia lebih pentingkan anaknya lebih dai wang sebak weii...

   ok la hopely pas ni xde wat hal ni skg ni nk g kedai la ni nak cri charger bru lagi wermm byy  luv u alll
Post a Comment