Wednesday, May 23, 2012

~ Aku dan Dunia Blog ~

Assalamualaikum..

          Blogwalking..BlogwaLking...TetiBa * Ting * ( tu bunyi idea datang lah ) tadi baca la entry pasal YUYU ZULAIKHA urm sanah baca tentang birthday beliau urm dah 23 ye,,Happy birthday YuYu, sama umur tapi sanah tak sampai 23 tu lagi ehh...( saja nak gto umo lum sampai 23 kan ) ok lah tetiba baca 1 wish tentang birthday yuyu iaitu berjaya dalam dunia blog. tetiba otak ni terlintas pula nak tulis entry ni ehhh sanah dan dunia blog.

         Dunia blog bagi sanah merupakan satu dunia yang agak fantasi dan agak realiti , terus terang sanah katakan kat dunia blog ni lah sanah banyak belajar tentang fesyen, life dan macam-macam lagi . Bagi sanah juga dunia blog ni membuatkan sanah bebas berkarya maksud sanah menulis tentang pendapat sanah, tentang apa yang sanah rasa, dan yang paling penting bila kita dapat share something dengan readers then readers pula bagi respon yang positif. Setakat ni alhamdulillah sanah dalam dunia blog ni tak da lah lagi yang benda-benda negatif yang membuat sanah down semuanya positif( maklumlah tak popular kikik ).

         Blog" My diary My blog" totally tentang kehidupan sanah sendiri yang mana sanah akan tulis tentang apa yang sanah lakukan then apa yang sanah rasa dan apa yang sanah rasa perlu untuk kita berkongsi just simple blog. Kiranya ada juga impian nak jadikan blog ni blog yang boleh kita berkongsi tentang fesyen or anything lah tapi tak kesampaian lagi coz sanah tak aktif buat masa sekarang ni nak tulis entry ini kerana kekangan masa. Insyallah satu hari nanti sanah akan banyak share dengan korang ok.  Memang banyak impian saat ni untuk bLog online sanah ini tapi masih lagi tak dapat nak direlisasikan okey hope korang le doakan sanah ehh,,,,

Bila lah agaknya impian jadi kenyataan

4 comments:

Noor Maizan said...

blog kita, style kita, kannnn

Unknown said...

batul2..ehh

shazailaana said...

peweeeiiiitt...jom buka butik sama2 hehehe

Unknown said...

ni yang suka dgr ni jom la cousin haa