Thursday, May 3, 2012

SaNgaT RinDu deNgaN awaK..

Assalamualaikum

            paGi-Pagi wakE Up taK ada kerja lain nak Tulis sometHinG yang terbuku dihatI ,,,,Terbuku la sangat..Awak saya happy kenal dengan awak even kita tak lah kenal sangat rapat tapi kenangan banyak tercipta diantara kita. Kita banyak bercoleteH dimuka buku..theN Paling tak lupa hari-haRI Ym akan menjadi penghubung kita even masa tu cuti semester 3 bulan. ..tak cukup YM kita akan selalu sMs entah lah banyak sangat sms sampai kadang nak gelak je bila baca. Awak memang slumber je orangnya. Ingat lagi memory masa tu saya tulis status kat FB saya terkandas kat jem masa nak raya wak laju jer sms saya tanya saya ok ke?? still lagi terkandas kat jalan,,,so sweet

            Bila saya tulis sesuatu kat muka buku awaklah orang yang paling rajin nak komen masa tu cam rasa nyampah juga dalam hati pa sal lah mamat ni tak ada keja lain ke asyik nak komen status je..apa yang buat saya happy bila cuti semeter 3 bulan itu awak banyak tulis kat Laman muka buku saya ..ada je la awak tulis kat wall saya,masa tu saya langsung tak rasa apa- apa pun just pelik apa sal lah mamat ni suka conteng wall muka buku saya

           Bila je cuti semester 3 bulan berakhit sanah balik kampus masa tu happy gak coz dah boleh jumpa awak, awak pun tak sabo2 nak minta buah tangan saya bawah dari sabah, but ada satu ancident yang buat saya sedih masa tu ialah ,,saya kehilangan Handphone masa sampai je tak dapat nak sms awak and bagitahu awak handphone saya hilang. Masa tu hanya FB n YM menjadi penghubung kita, saya bagitahu awak HP saya hilang ....awak kata its ok nanti beli hP baru jangan lupa save No awak haa.. Balik kampus memang Buzy so tak dapat nak berYM n BerFb dengan awak and Buah tangan untuk awak pun saya lambat nak bagi seminggu tu awak baru nak tuntut kan.

        
          Masa awak tuntut tu kita jumpa ,masa itu malu sangat nak jumpa awak kikiki shy--shy cat perghh tapi awak memang slumber je ,,,macam biasa..Kawan -kawan sanah pun bukan main lagi nak kenakan saya siap kata nak g date ke..padahal nak bagi barang buah tangan kat awak je pun. cerita tu tak habis kat situ. Plan cuti ke genting merupakan satu plan yang lama kotaorang da plan tak sangka awak pun nak ikut sama,,,,,,TaPi u need go back kan tapi its ok saya rasa bersyukur bila awak da hantar da g genting walaupun tak stay dengan kitaowang,,,i know u r buzy,,


p/s: apa sal sanah membebel panjang2 ni haa,,,Ni adalah kisah dlu2 okey just hanya memory je,
           

No comments: