Friday, September 13, 2013

Muzik video sahabat

Assalamualaikum 

Tetiba baca banyak entri pasal sahabat pula malam ini.. so astro akan siarkan drama sahabat bermula 16 september ni jam 5.30 pm . so korang jangan lupa tonton tau. Sempena drama sahabat ni pihak astro ada menyediakan satu ruang untuk dedikasi sahabat so korang boleh buat muzik video mengenai sahabat korang.,, so lawat lah laman web astro ini http://astrosahabat.com.my/app/?vid=recipient-364_ZSJ2movHCs ok.

pelakon2 sahabat
Berbalik pada video tu pula sanah pun tak lepas peluang nak buat ehh...pa korang je bole sanah pun nak juga. Memandangkan sanah ada 4 orang sahabat so kena la buat untuk empat org nanti merajok pla dorg kan. Tapi yang seorang akak mida tak boleh nak publish urmm .. jom tengok video tu..




Post a Comment