Sunday, September 22, 2013

Segmen review produk/Blogshop/ Online shop.

Assalamualaikum

Alhamdulillah dah tamat dah giveaway yang sanah anjurkan tq kepada sponser Preternatural Touch ok pegi la jenguk FB Preternatural Touch ok banyak barang-barang yang menarik. Tetiba sanah rasa nak buat sesuatu pula kat blog sanah ni. So pada siapa yang nak sanah reviewkan produk or blogshop or online shop korang boleh je contact sanah ok nanti sanah akan berikan detail bagi mereka yang nak sanah reviewkan produk tu.

Namun yang demikian ..Skema ayat karangan tu. Sanah akan cuba review or promosikan produk yang sanah rasa ianya bermanfaat kepada pembaca ok.  So apa yang syarat sanah kenakan adalah..

  1. Bagi nak sanah reviewkan or promote produk tu kalau boleh tolonglah bagi sampel ok. sanah akan cuba produk korang dan pada masa yang sama sanah akan sharekan pengalaman sanah gunakan produk korang juga.
  2. Tak semua produk sanah akan review ok ikut kesesuaian juga ya takut lain pula jadinya. Dalam review tersebut sanah akan bersikap jujur dan mengatakan perkara yang benar ok. No tipu2 dosa
  3. Sanah akan cuba promote produk or blogshop/online shop sehabis baik sanah tak nak lah dikatakan nanti tak amanah pula ye.
So bagi korang yang nak sanah reviewkan  tu jangan malu-malu nak contact sanah ok kita akan cuba berkerjasama . Tak salah untuk membantu. so  ni detail yang korang boleh hubungi sanah

FB - just pm je rangers.rsanah
e-mail - r_sanah89@yahoo.com

saja nak tempek muka kau adooo

No comments: