Friday, September 13, 2013

Preternatural Touch Perniagaan Online Yang Awesome.

Assalamualaikum

Hai hari ini sanah akan review satu  perniagaan online  yang sanah rasa awesome dan sangat unik . Kenapa sanah rasa ianya unik part tu nanti sanah akan ceritakan.  Preternatural Touch merupakan satu perniagaan online yang menyediakan perkhidmatan seperti doorgift untuk majlis kecil-kecilan dan juga hamper mengikut tema majlis yang anda nak kan. selain itu, Preternatural Touch juga menyediakan produk seperti

  • Barangan Bayi
  • Barangan Perhiasaan Wanita / Aksesori
  • Produk Kecantikan/ kosmetik
  • Pakaian ( Plus saiz pun ada )
  • Kraf ( Le request ).


Ni antara aksesori tau ...ni sbhgian je


Ni untuk yang nk doorgift pun boleh
 Nak Info or nak cuci mata Boleh ke FB mereka Sini


So pada korang terutamanya yang nak buat majlis keci-kecilan yang rasa tak cukup bajet Don't Worry Mereka juga ada menyediakan perkhidmataan yang mana mengikut Bajet yang korang kehendaki jadi tak payah la nak pening2 kepala pasal bajet coz Preternatural Touch akan menyediakan setanding dengan bajet yang korang ada disamping kualiti dan perkhidmatan pun dijamin ok punya.  Ni yang unik Semua Boleh bincang dengan pihak dorang..Nego-nego pun boleh.

NotaKakiDanTangan: So Pada korang yang hadiah seperti yang diatas secara FREE sanah akan Buat Giveway Yang mana sponser by Preternatural Touch sendiri Nantikan ok.




No comments: