Monday, December 27, 2010

MaLaysIa bOleH

AssalamUaLaikUm




Ni LaH herO malysIa FaHMie eHh
mUka dIa mcM koRea taU ehh

    YEaH congRatz 2 MaLaYsia cOz mNg dlM plwNaN mneNtanG iNdoNesIa..3 - 0 beB ehhhhhh....sYOk n bdebaR BIla tGK gaMe td.erM Msa snaH tGk Td xHbs2 BdOa N slaWt agaR mlYsIa mnG akHrnya N xSanGka Pla le dpT 3 - 0 tU nI berKaT usaHa N dOa pmaiN daN jG rKyaT maLaysIa amIn. gOL ptaMa MMg xdpt tGk coz siaRan tganGgu Pam2 je la kLo da hJn wat haL la astrO ni ..tP xpa yG pNtg mlYsIa mnG yeaHH alaNKah besTnya kLO sanha da kat buKit jalIl td mmG aBis LaH saNah tRIaK pUhh,,,,

    Tp pa Yg waT kesaL insIdeN lazer 2 erm entaH nk saLahkn saPe ..wT cacat PmainaN je,,,TakUt Jg sbNrnya kLo insIdeN td le bwH bgadU uHH tp sYukur sgt2 cOz sOmanya dlm tkwaL ceMas gak sanah tGk td smPi suLtaN paHng pUn trun pdang...fUHh BKn  lg saNaH ulas saTu2 ek haa..bKn pe saNaH mmG mInaT bOla uH (wpUn xreTI maiN bOla la ) erm entaH La nPa rMI yg PersoaLknnYa bG saNah ianYa nOrMal klO poMpn iKut pkmBgn Pmain bOla,,,Gud LUcK maLaysIa..



congartzz wira2 malaysia..

erm apa Pun kT doaKn malaysia dpT mjuaRaI piaLa suZukI KalI ni amIn.,,,yeaHH happYY..
upss sBNrnya saNaH nk sgT jmPa pMain2 Malaysia nI ehh bILa dpT plUanG 2 ya,????
kLO bole naK jmpa kapten shapiQ eHH dgR dIa pmain n.9 uHH hOpelY dpT la jmPa dIa kat n.9 nnT amIn ehH...oK laH skIaN n terIma kasIh (skmanya) eHH bYY wsaLammm

Post a Comment