Monday, January 30, 2012

Istimewanya Kisah haTi By aLiyah ..AJL 26

Assalamualaikum.


          Bukan main lagi kat facebook semua cerita pasal AJL 26 ni kan bukan main lagi korang termasuk lah sanah sendiri gak uhh,, Okey semua teka teki dah terjawab bukan anyway sanah tak akan pertikaian apa-apa untuk AJL 26 kali ini coz bagi sanah finalis semuanya layak menjadi juara okey. Semua lagu best2 dan merupakan kgemaran sanah sendiri. Tahniah kepada juara iaitu Hafiz Awan nano..nano ingat pula kat johan haa.anyway sanah tersentuh tengok persembahan hafiz juga ,untuk yang lain juga Tiga suara and Faizal Tahir.

          Okey sanah bukannya nak cerita pasal juara-juara ni ke pa benda lah. Tapi sanah amat tertarik dengan lagu dan persembahan yang disampaikan oleh aliyah pergh terbaek doh. sanah ingat dia pun boleh jadi juara gak tapi tak pa ramalan sanah memang tepat dia layak mendapat persembahan terbaek. Okey First persembahan pun dah sanah suka sangat tengok penampilan dia barbie dool comel je aliyah ni dengan baju kembang2 perhhh.. Masa dia nyanyi pun sanah dah start naik bulu roma macam best. Yang paling best saaT my hero datang ehh REMY ISHAK haaa...masa tu ya Allah so sweet sangat

         Persembahan tu buat sanah tak akan lupa sampai bila-bila...nak tahu kenapa coz sweet sangat dalam sejarah AJL 26. Anyway congrtz pada semua juga yang bertanding sanah ucapkan tahniah korang kalah tak semestinya korang tak bagus bagi sanah secara peribadi lagu kali ini untuk AJL 26 memang Hebat2 belaka dan yang paling penting penganjuran untuk tahun ini adalah palin best Tema air doh.... Tahniah Buat Tv3 juga.




p/s : nak mimpi aliyah buat persembahan tadi ehhh

4 comments:

ZWAN SABRI said...

Apa2 pun persembahan Faizal Tahir jugak yg best.. siap bakar Piano lagi.. Alyah mampu? HAHA

Queen Nouvelle said...

Best kann Alyah malam tadi ? Ingat kann dia ada tempat . Tapi tak apa lahh . Bukan rezeki dia ~

Unknown said...

zwan yg mng tetap aliyah,,,,,,uhhhjgn jelez haaa

Unknown said...

queen yup tau xpa....xpa dia x juara pun yg pntg dia da mng persmbhn terbaek