Tuesday, July 19, 2011

I MaKe MisTake

Assalamualaikum.....

     Hari ini sangat2 kecewa ermm sanah buat kesalahan yang besar ermm macam tak boleh terima je  arghh geramnya,,,,sanah salah bagi no peti surat untuk order sanah Ya Allah pe la .,.sekarang ni entah apa nak jadi ..sanah kol kak yang sanah order shawl tu dia kata masih ada bnde 2 kat pjabat pos tapi masalahnya bukan kat alamat sanah adoii PROBLEM.....

    Esok sanah kena urus semua pula ni serabut otak, ni la salah sanah ni asyik buat silap je benda macam ni tak nak teliti asyik redah je ek geramnya,,,apa pun memang salah sanah pun,,Insyallah pas ni sanah akan lebih teliti lagi. Sampai sanah minta bapa sanah cek betul2 kat pejabat Pos tetap tak ada...erm sekarang sanah kena tanggung ni pula hopely semua dapat berurusan dengan baik esok amin plez Pray juga untuk sanah k aminnn,,,,,
Post a Comment