Tuesday, July 19, 2011

Umur dan Cinta?? Apa Pendapat korang.

Assalamualaikum..


     Hari ni sanah nak ajak korang berdiskusi tentang satu isu ,bagi sanah isu yang menarik juga, tentang pasangan anda merupakan seorang yang muda or tua dari anda. Sekarang ni macam dah jadi fenomena pula kan pasagan muda ni or tua dari kita. Bagi sanah sendiri secara peribadinya macam tak berapa nak suka la jika pasangan kita lebih tua or muda bukan apa ,coz sanah paling tak suka bila da pasagan kita tua or muda ada pula mata semacam kan ye la manusia ni memang tak boleh nampak orang bahagia apatah lagi dengan  perbezaan umur. Dalam masa yang sama kita tidak boleh menolak takdir dan juga menipu perasaan kita.

  









Adakalnya perasaan kita kalau  dah kata sayang perbezaan umur pun dah tak penting betul juga tu, coz cinta tak mengenal umurkan just manusia je yang tak boleh hakikat bahawa cinta itu tak memilih umur. CINTA itu satu perasaan so siapa kita nak ubah2 perasaan itu,kan...kan,,,,,







Post a Comment