Friday, July 1, 2011

Aku taK Mahu dIsaKiti Lagi

Assalamualaikum..

      KalI ini entry emo lagi ermm kali sanah cuba nak luahkan sesuatu kat korang sedey ni....nak katakan masalah bukan juga tapi ianya merupakan persoalan hati,,,,setiap kali ianya terjadinya ianya akan buat sanah sedih sangat. Salahkah sanah merasa perasaan itu???


   Sebenarnya apa yang berlaku???
      Macam mana nak cerita ek malu pun ada juga...ok la sanah terus terang je sanah meminati seseorang itu   dan sekarang ini sanah banyak chat dengan dia kadang-kadang itu da masa cerita2 juga dengan dia. tapi sanah rasa tak nak ada perasaan dengan sape2 pun buat masa ni ...sanah takut ...sangat2 takut...biarlah hubungan itu hanya sekadar  kawan,,,lagipun sanah baru kenal dia so banyak perkara yang sanah tak tahu tentang dia ni...sO TAK NAK SAKIT LAGI....
Post a Comment