Saturday, October 29, 2011

EnTaHLah ApA NaK jadI DenGan aKu....

Assalamualaikum.....


Aku CuBa nak tunjukan yang aku happy
tapi sebenarnya tidak
aku cuba untuk kuatkan hati
hakikatnya aku sangat-sangat rapuh.

Tiap hari aku berharap yang situasi dulu 
akan berulang
tapi hakikatnya ianya hanya angan-angan saja
yup aku sedar hakikat ini,siapa aku untuk ubah kesemuanya.

Aku memang sukar untuk luahkan apa yang aku rasa
termasuklah perasaan aku
tapi memang ini lah aku suka untuk memendam
apa yang aku rasakan.

Hanya Allah saja yang tahu ada apa difikiranku.
tidak mudah dan tak susah 
untuk aku hadapi semua ini
aku yakin apa pun terjadi Allah akan sentiasa disisku.

       Mesti korang pelik kan apa yang sanah merepek pagi-pagi ini,yupp ni adalah luahan hati sanah yup i am in problem tapi sanah tak suka nak luahkan secara terus sanah suka begini ,,lagipun sanah tak nak jika sanah luahkan benda ni kat blog akhirnya memakan diri sanah sendiri.. bagi sanah masalah ni tak lah besar just sanah ni suka sangat berfikir itu yang jadi beban tu,,but sanah tahu sanah boleh handle insyallah.

p/s : doakan sanah....

5 comments:

Syahbinar Shuib said...

b strong , everythings happen for a reason :)

Unknown said...

thanks dear insyallah ,,,,

AdaNaz87 said...

be strong, be happy. ((; setiap masalah ade jalan penyelesaian.

Unknown said...

thanks for u r komen k insyallahh,,,,,

AdaNaz87 said...

welcome sanah. ((;