Sunday, March 27, 2011

KisaH bOLa jarINg

Assalamualaikum

     yeaH penat,happy,kecewa N pe lgi ehh,,,semua rasa ni sempena pertandingan Bola jaring uhh penat giler seyh...ermm alhamdulillah akhirnya selesai gak pertandingan tu,,,ermm sedih coz tahun ni kalah dengan team yg sama juga uhh entah bila le dapat kalahkan team tu.....happy juga coz dpt no 2 ehhh..penat coz sok je pg2 da kuliah ermm giler...



  

    Masa ni sanah jadi pemain simpanan je uhh,,,best la jg dapat main untuk final ermm tapi semput lah alahai stamina tak tinggi ,,,penat macam nak putus nafas je...insyallah akan main lagi tak akan berhenti ehh ..
Post a Comment